Monday, February 23, 2009

A night at the Oscar´s!

Jag och min familj tittade på Oscarsgalan hemma hos goda vänner. Vi drack champagne och oooh-ade och aaaah-ade över alla vackra klänningar (i alla fall jag, väninnan och min dotter). Själva galan var faktiskt ovanligt bra i år. Inte så långtråkig och många duktiga presentatörer. Filmen som tog hem flest Oscars; Slumdog Millionaire, har jag inte sett ännu. Men jag inser ju nu att den är ett måste att gå och se (eller hyra på DVD när den kommer ut). Om ni vill se alla klänningar (och smokingar för all del), läsa skvaller samt få reda på vem som vann vilken Oscar så rekommenderar jag skvallersikteten E-online. Där kan man dessutom få reda på massa andra intressanta "nyheter" :-). Bara så ni vet så tyckte jag Anne Hathaways klänning var vackrast.

Vi drack riktigt god champagne

1 comment:

Anonymous said...

Se, där kom ju den viktigaste rapporteringen i alla fall.
Mormor